Nové médium v Chomutově

Mnozí čtenáři Chomutovek, kladou naší redakci otázky, proč tady jsou. Možná pro začátek bude důležité vědět, že Chomutovky vlastní česká společnost, platící daně v Čechách s českým majitelem.

Ve společnosti už dávno není pravda, že to co lidé čtou v médiích jsou skutečná a nepřibarvená fakta. Ostatně tomu nebylo jinak ani za hluboké totality, ale to věděli všichni, kdežto dnes Česká republika patří k mála zemím, kde je možné vlastnit anonymně firmu, která například působí na mediálním trhu a hlásá co je, nebo není morální. Kdo za takovými firmami stojí?

Proč vznikly mezi mnohými Chomutovky?
  • media nedávají téměř žádný prostor nově vznikajícím politickým směrům
  • media nepoukazují na problémy společnosti a jí řízené politické reprezentace
  • media propagují hlavně zaběhlá politická uskupení

Příčin je mnoho.

Ovlivňování veřejného mínění je pro politické strany jednou z priorit, kterou řídí své marketingové strategie. V posledních létech se tak děje často na úkor politických programů, které se slévají v reklamních sloganech jako zboží na regálech obchodů, kde obchodníci soustavně vykřikují, že mají všechno a jen u nich je to nejlepší zboží za tu nejnižší cenu.

Na co je si dát dobrý pozor?

  • Média jako hlídač demokracie a svobody už v Čechách dobyla metu, která nemá ve svět úplně stejný pohled.
  • Na media, která mají své anonymní vlastníky nejlépe na Kypru a v dalších daňových rájích.
  • Majitel medií, který je vlastníkem akcií na doručitele a nelze je  jej dohledat.
  • Anonymní majitelé z Kypru určitě nemusí mít v Čechách své zájmy, nebo proto že jsou anonymní mohou mít zájmy obrovské.

Řekni jméno, a my ho budeme vláčet mediální stokou.

Chomutovky čelí útokům anonymních osob, které nechtějí sdělit svou pravou identitu. Právě těm nejvíce vadí, že redakce chrání nejen své ověřené zdroje, ale i autory článků, aby se nestaly hadrem na podlahu špíny mediálního světa. Útoky zaznamenává také servisní organizace zajišťující provoz on-line serveru Chomutovky.cz.

Nikdy nezmeškejte žádnou důležitou zprávu.

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp

Sdílejte článek:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Pinterest
Email