Lidé mohou nově komunikovat s úředníky z chomutovského magistrátu přes aplikaci WhatsApp

Chomutovský magistrát představuje novou službu pro obyvatele města, aby jim usnadnil komunikaci s úředníky. Odbor ekonomiky zavedl službu, která především zefektivní a zrychlí součinnost úředníků s občany města a okolí, a to možnost kontaktu přes jednu z nejrozšířenějších moderních komunikačních platforem – aplikaci WhatsApp. 

„Klienti, kteří úřadu dokládají různá potvrzení, mohou nově využít aplikaci WhatsApp. Dokument není třeba skenovat a odesílat na e-mail či podatelnu úřadu, ale je možné jej pouze vyfotit v telefonu a odeslat na číslo 720 072 817,“ vysvětluje Jan Mareš, hlavní ekonom města, jak snadná bude nyní pro občany komunikace úřadem ohledně poplatků. 

Nejčastějšími doklady u poplatku za odpady jsou potvrzení o studiu na střední či vysoké škole s dojezdovou vzdáleností nad 70 km, doložení údajů pro platby přes SIPO, potvrzení o pobytu v zahraničí, potvrzení o dlouhodobé hospitalizaci apod. U poplatku ze psů např. doklad o čipování psa, adopční smlouva z útulku či doklad veterináře o úhynu či utracení psa. 

„Nástroj slouží pro běžnou a rychlou komunikaci s pracovníky oddělení poplatků a pohledávek, ale upozorňujeme, že prostřednictvím této služby nemůže odbor ekonomiky poskytovat údaje o výši pohledávek,“ dodává Mareš. 

 

Napsat komentář